CarrefourSA tekne marketi “Mavi”yle yaz dönemini açtı
38 marinaya hizmet veren 25 mağazası ve 50 bin çeşit eserle karadan ve denizden hizmet sağlayan CarrefourSA, drone teslimatlarıyla havadan da hizmet sunuyor. Sabancı Holding ve Carrefour Küme iştiraki, Türkiye perakende dalının öncü markası CarrefourSA 60 vilayette 1100 mağazası, bayileri dahil olmak üzere 15.000 bireye ulaşan takımı ile müşterilerine gerçek eseri, yanlışsız üreticiden yanlışsız fiyata ulaştırırken; tatil beldelerinde de CarrefourSA kalitesiyle kesintisiz alışveriş tecrübesi sunuyor. CarrefourSA’nın denizdeki marketi “Mavi”, dönem boyunca kıyı bölgelerinde yaşayanlar için hizmet vermeye başladı. Selimiye ve Göcek'teki koylara paketli yaş sebze- meyveden süt ve süt eserlerine, kahvaltılıklardan kuru besine, donmuş besinlerden içeceklere, şahsî bakım ve hijyen eserlerinden deniz- plaj eserlerine kadar 2000 çeşit eseri tekne tatili yapmayı tercih edenlere ulaştıran CarrefourSA, 38 marinaya hizmet sunan 25 mağazasında ise 50 bin çeşit eserle müşterilerine hizmet veriyor. Doğa dostu teslimat hizmeti sunuyorMarinalarda elektrikli araçlarla gerçekleştirdiği teslimatlarla, tabiat dostu bir hizmet sunan CarrefourSA, haftanın 7 günü CarrefourSA Mavi teknesinden verilen siparişlerde drone ile teslimat hizmeti de sunuyor. Teslimatta kullanılacak olan drone’lar 15 kg taşıma kapasitesi ve 5 km ara menzili ile Selimiye ve Göcek’teki tüm koylara eserleri süratli bir formda ulaştırabiliyor. Organize perakende dünyasında denize açılan birinci markalardan biri olan CarrefourSA, yaz döneminde motoryat, gulet, charter, sailing üzere teknelerde tatilini geçirmek isteyen müşterilerine et, balık, sebze-meyve, temel muhtaçlık eserlerinden plaj-deniz eserleri üzere geniş bir yelpazede alışveriş imkanı sunuyor. Müşterilerine hem nakit hem de kartlı ödeme seçenekleri sunan CarrefourSA denizin ortasında da alışverişin doğrusunu deneyimleme imkânı sağlıyor. Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı