MAN ‘Aslan Eğitimleri’ ile çalışanlarının maharet ve yetkinliklerini geliştiriyor
Antalya’da düzenlediği ‘Aslan Eğitimleri’ kapsamında yetkili bayi ve merkez şubelerindeki satış takımlarını bir ortaya getiren MAN, çalışanlarına teknik ve toplumsal marifetlerini geliştirmeye yönelik eğitimler verdi. Yeni araçların donanımlarından sunulan hizmetlere birçok alanda çalışanların yetkinliklerini geliştirmeyi hedefleyen kampın sonunda ise başarılı olan iştirakçilere ‘Aslan 1’ sertifikası verildi. Ticari araçların esaslı ve güçlü markası MAN, müşteri memnuniyeti odaklı hizmet kalitesini eğitimlerle daha da ileri taşımayı sürdürüyor. Müşterilerine en düzgün hizmeti sunma maksadıyla çalışan MAN, bu kapsamda başlattığı ‘Aslan Eğitimleri’ serisinin birincisi olan ‘Aslan 1’ eğitimini Antalya’da gerçekleştirdi. 21-24 Mayıs tarihleri ortasında düzenlenen ‘Aslan 1’ eğitimine MAN Kamyon ve Otobüs Ticaret A.Ş.’nin yetkili bayi ve merkez şubelerindeki satış grupları katıldı. Eğitimde başarılı olan çalışanlara ‘Aslan 1’ sertifikası verildiTeknik ve toplumsal hünerlerini geliştirmeye yönelik verilen eğitimlerde çalışanlar, MY24 model kamyon ve çekiciler hakkındaki bilgi ve donanımlarını artırmanın yanında, müşteri idare sistemleri, teknik hizmetler, garanti hizmetleri, 2. el üzere satış süreçlerindeki yetkinliklerini artıran birçok başlıkta eğitimi aldı. İştirakçiler, ünite yöneticileri ve MAN Akademi’nin uzmanları eşliğinde, araç içinde yapılan eğitimlerle de aldıkları teorik bilgileri pratiğe aktarma fırsatı buldu. 2024 yılı ‘Aslan 1’ eğitiminin son gününde gerçekleştirilen ve tüm süreçte verilen temel bilgileri sorgulayan değerlendirmenin sonucunda da başarılır olan iştirakçilere ‘Aslan 1’ sertifikası verildi. Değerlendirmede çalışanların aldıkları yüksek not ortalaması ve %90’ı aşan muvaffakiyet oranı MAN yönetici ve eğitmenlerini de şad etti. İlgili ünite yöneticilerinin konuşmacı olarak yer aldığı eğitim kampına 70 çalışan katıldı. Bu eğitimlerin ikinci adımı olan ve satış sürecindeki kritik noktalara odaklanmayı amaçlayan ‘Aslan 2’ eğitiminin de ileri bir tarihte verilmesi planlanıyor. “Hizmet kalitemizi daha da ileri taşımak ismine kendimizi daima geliştiriyoruz”MAN Kamyon ve Otobüs Ticaret A.Ş. Genel Müdürü Tuncay Bekiroğlu, eğitim kampının çok verimli geçtiğini belirterek, şunları söyledi: “Müşterilerini ‘Yaşam Uzunluğu İş Ortağı’ olarak gören ve verdiği hizmette de bu anlayışla hareket eden bir büyük aileyiz. Bizi rakiplerimizden ayrıştıran bu hizmet kalitemizi daha da üstlere taşımak için de kendimizi daima geliştiriyoruz. Düzenlediğimiz bu eğitimlerle çalışanlarımızın teknik ve toplumsal maharetlerini geliştiriyor, onların en yeni ve şimdiki bilgileri almalarını sağlıyoruz. Bilhassa süratli gelişen teknolojiyle birlikte araçlardaki geliştirmelerde çok hızlanmış durumda. Bu eğitimlerle ayrıyeten çalışanlarımızın bu geliştirmelere hakim olmalarını sağlıyoruz. Antalya’da düzenlediğimiz bu üç günlük kampımızda da arkadaşlarımız müşteri idare sistemlerinden teknik hizmetlere, garanti hizmetlerinden 2. El satış süreçlerine birbirinden farklı alanlarda yetkinliklerini geliştirme ve son yenilikler hakkında bilgilerini tazeleme fırsatı buldular. Eğitim kampımızın sonunda yapılan değerlendirmelerde arkadaşlarımızın ulaştığı yüksek muvaffakiyet oranı, bu üç günün ne kadar verimli geçtiğini açıkça ortaya koyuyor. Ben bu eğitim kampına katılan tüm çalışanlarımıza teşekkür ediyor, sertifika alan arkadaşlarımızı da tebrik ediyorum.”Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı