Türkiye Finans ‘En çalışkan akıllı asistan’ ARI’yı tanıttı
Türkiye Finans’ın dijital müşteri tecrübesini geliştirme adımlarından biri olan akıllı asistan ile müşteriler birçok bankacılık süreçlerini ‘En çalışkan akıllı asistan’ ARI ile yapabilecek.
Müşteri tecrübesinde dijitalleşme adımlarına sürat kesmeden devam eden Türkiye Finans yapay zekâ dayanaklı yeni dijital kanalı akıllı asistanı ARI’yı tanıttı. Çalışkanlığın simgesi olması nedeniyle ARI ismi verilen sohbet robotu (chatbot) ile birlikte Türkiye Finans Taşınabilir ve İnternet Şube üzerinden birçok bankacılık süreçleri sanal asistan teknolojisi kullanarak daha süratli ve kolay biçimde gerçekleştirilebilecek. Müşterilerden ARI’nın sunduğu hizmetler dışında bir süreç talebi gelmesi durumunda ise anında canlı takviye ilişkisine yönlendirilecek. Türkiye Finans müşterilerinin, 7/24 diledikleri yerden finansal tahlillere daha süratli ulaşmaları için Türkiye Finans Mobil’in en aktüel versiyonunu kullanmaları kâfi olacak.
“Müşteri tecrübemizi dijitalleştirmeye devam ediyoruz”
Konuyla ilgili açıklama yapan Türkiye Finans Dijital Bankacılık Genel Müdür Yardımcısı Melis TOSUN ARSLAN şunları söyledi: “Hayat Taşınabilir Bankan Mobil” mottosundan yola çıkarak müşterilerin her an her yerden başlatılabilen bankacılık seyahatlerini Türkiye Finans’ın insan odaklı teknoloji yaklaşımıyla inançlı, akıcı ve daha dijital bir hale getirdik. Daima geliştirdiğimiz teknolojik altyapımız ve inovasyon yaklaşımımızla müşteri tecrübemizi dijitalleştirmeye, hizmetlerimizi geliştirmeye devam ediyoruz. ‘En çalışkan akıllı asistan’ ARI ile müşterilerimizin eser ve hizmetlerimize daha kolay erişebilmelerini ve sohbet ederek bankacılık süreçlerini gerçekleştirebilmelerini sağladık. Bankamızda dijital dönüşümü teknoloji yatırımları ve dijital kanallardan hizmet sunmanın ötesine taşıyor, ilgili teknolojik yetkinlikleri yatay olarak bankanın tüm ünitelerine kazandırarak gerçekleştiriyoruz. ARI projemiz, bunun en hoş örneklerinden biri oldu.
Müşterilerimizin beklentilerini ve muhtaçlıklarını önemsiyoruz. Yeni dijital kanalımız ARI, müşterilerimizle en ağır bağlantı kurduğumuz Çağrı Merkezi’ne gelen soru ve taleplerin dijital teknolojilerle tahlil edilmesiyle öğrenmeye ve gelişmeye devam edecek. Bu nedenle ARI, müşteri hizmetlerini geliştiren ve operasyonel verimliliği artıran, yapay zekâ teknolojisi ile insanın el ele verdiği güçlü bir araç oldu. ARI üzere dijital projelerle tüm müşterilerimize ve çalışanlarımıza vakitlerini armağan etmek istiyoruz.
Müşterilerimiz yeni dijital kanalımızda menüler ortası gezinerek vakit kaybetmeden ARI’ya öğretilmiş bilgiler dâhilinde süreçlerini daha süratli yapabilecek. Buna ek olarak müşterilerimiz dilediklerinde anında canlı dayanaktan faydalanabilecek. ARI’nın sunduğu hizmet ve süreç yelpazesini daima olarak güncelleyerek geleceğin dijital bankacılık dünyası için çalışmaya devam edeceğiz.”
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı